Unify OpenScape Voice

OpenScape Voice 

Doğru platform ile başlayın. Atos Unify OpenScape Voice lider yazılım tabanlı sesli iletişim platformu.

OpenScape Voice, sistem başına 100.000 kullanıcıya ve OpenScape Voice sistemleri ağa bağlandığında neredeyse sınırsız sayıda kullanıcıya kadar ölçeklendirilebilen, yerel SIP tabanlı, gerçek zamanlı IP üzerinden Ses sistemidir.

Açıklama

OpenScape Voice 

Doğru platform ile başlayın. Atos Unify OpenScape Voice lider yazılım tabanlı sesli iletişim platformu.

OpenScape Voice, sistem başına 100.000 kullanıcıya ve OpenScape Voice sistemleri ağa bağlandığında neredeyse sınırsız sayıda kullanıcıya kadar ölçeklendirilebilen, yerel SIP tabanlı, gerçek zamanlı IP üzerinden Ses sistemidir. Eksiksiz ve zengin özelliklere sahip iş sınıfı özellikler sunar ve VMware sanallaştırılmış bir cihaz olarak çalışan veri merkezi kurulumlarına mükemmel şekilde uyum sağlar. Alternatif olarak son derece güvenilir, yedekli ve hataya dayanıklı donanım üzerinde çalışır.

OpenScape Voice, şirket içinde veya veri merkezlerinde Özel Bulut veya çok kiracılı Barındırılan/Genel Bulut çözümü olarak dağıtılabilir. OpenScape Voice, %99,999 güvenilirlik anlamına gelen taşıyıcı sınıfı bir kurumsal ses çözümüdür; bu, yılda 5 1/2 dakikadan daha az kesinti anlamına gelir! Sunucu düğümleri, birinin arızalanması durumunda diğer sunucu düğümünün çağrı yükünün %100’ünü destekleyebileceği şekilde tasarlanmıştır. Sunucu düğümleri, coğrafi olarak ayrı olsalar bile %100 çağrı yük devretme desteğiyle çalışabilir, böylece maliyetler ve felaket kurtarma stratejisinin uygulanması için gereken süre büyük ölçüde azalır. Ve uzak ofisler, sürdürülebilir bir OpenScape Branch çözümüyle korunabilir

OpenScape Voice için şube ofisi çözümü. OpenScape Branch yalnızca sürdürülebilirlik sunmakla kalmıyor, aynı zamanda hepsi tek bir cihaz form faktöründe bir medya sunucusu, güvenlik duvarı, Oturum Sınırı Denetleyicisi ve entegre PSTN ağ geçidini içeriyor. OpenScape Branch’in değeri hayatta kalmanın ötesine geçer; etkinliği genel dağıtımın, bant genişliğinin ve hizmet maliyetlerinin azaltılmasına katkıda bulunur.

Kapsamlı Birleşik İletişim

OpenScape Voice her zaman bir çözüm ortamının parçasıdır. En temel çözüm şunları içerir:

OpenScape Voice SIP tabanlı ses yazılım uygulaması
OpenScape Media Server zil sesleri ve anonslar
OpenScape Branch 550 ve OpenScape Branch 550HA
OpenScape Session Border Controller (SBC)
OpenScape CP SIP telefon ailesi
OpenScape Personal Edition Yazılımsal Telefon
OpenScape Common Management Platform (CMP) ile OpenScape Kullanıcı Yönetimi
OpenScape Deployment Service (Cihaz Yönetimi ve Kullanıcı Hareketlilik)
OpenScape Comproser

Kurulum Senaryoları

OpenScape Voice birden fazla müşteriyi ve hedefi kapsayacak şekilde tasarlanmıştır.

Temel kurulum senaryoları şunlardır:

Özel Bulut (Private Cloud)
OpenScape Voice, bir bölgeye veya dünyaya yayılan çok siteli konumlara sahip büyük kurumsal müşteriler (1.000 ila 100.000 kullanıcı) için özel bir bulut çözümü olarak dağıtılabilir. Özel bulutun temel özelliği, ses (ve UC) hizmetinin müşterinin veri merkezinden merkezi olarak dağıtılmasıdır.

Genel Bulut (Public Cloud) /  Barındırılan Sistem (Hosted)
OpenScape Voice genel bulut ve hosted yapıda çoklu müşteriyi (multi-tenant) destekler (6.000’e kadar). Böylelikle hizmet sağlayıcıların kendi müşteri gruplarına hizmet vermesine olanak tanır.

OpenScape Exchange
Birleşik İletişim hizmetlerinin merkezi olarak konuşlandırılmasına olanak tanır. Overlay dağıtımında OpenScape Voice, çok noktalı, çok sağlayıcılı ağlar için SIP tabanlı merkezi yönlendirme ve yönetim çözümü olarak hareket ederek müşterilere “kendi hızınızda geçiş yapma” çözümü sağlar.

Başlık

Go to Top