Unify OpenScape Business

OpenScape Business, küçük ve orta ölçekli işletmelere bireysel ve çeşitli iletişim gereksinimleri için ihtiyaç duydukları her şeyi, tek bir esnek ve ölçeklenebilir çözümde birleştirilmiş olarak sunar. OpenScape Business mimarisi, klasik telefon, IP veya DECT olup olmadığına bakılmaksızın mevcut telefon altyapısından bağımsız olarak kullanıma izin verir. Güçlü telefondan zengin özelliklere sahip bir Birleşik İletişim (UC) çözümüne kadar OpenScape Business her zaman doğru çözümü sağlar. OpenScape Business müşterileri, Microsoft Teams’e birlikte çalışma ve entegrasyon yetenekleriyle ekip işbirliğindeki deneyimlerini kolayca geliştirebilirler.

Bağımsız sistem olarak 1500 aboneye kadar ve ağ bağlantılı sistemlerde 2000 aboneye kadar bağlanabilir.

Açıklama

OpenScape Business

Atos Unify OpenScape Business, future-proof teknolojilerine dayanmaktadır ve küçük ve orta ölçekli işletmelere bireysel ve çeşitli iletişim gereksinimleri için ihtiyaç duydukları her şeyi, çeşitli dağıtım (on-premise, barındırılan, özel bulut tabanlı veya birleşik) ve satın alma modelleri (CAPEX ve OPEX) ile tek bir esnek, ölçeklenebilir ve güvenli çözümde birleştirilmiştir. Atos Unify OpenScape Business mimarisi, klasik telefon, IP veya DECT olup olmadığına bakılmaksızın mevcut telefon altyapısından bağımsız olarak kullanıma izin verir. Atos Unify OpenScape Business, her zaman 500 aboneye veya tek bir ağda 2000 aboneye kadar olan işletmelere doğru çözüm sağlar

Genişletilmiş telefondan zengin özelliklere sahip bir birleşik İletişim (UC) çözümüne kadar, Atos Unify OpenScape Business kolayca ölçeklenebilir ve iş büyüdükçe ve telefon ve iletişim ihtiyaçları değiştikçe RingCentral’ın bulut tabanlı ekip işbirliği çözümü Unify Video ile geliştirilebilir.

Unify Phone, OpenScape Business ve RingCentral tarafından stratejik bulut işbirliği platformumuz Unify Video arasındaki güçlü yeni telefon entegrasyonumuzdur. Unify Phone, sınıfının en iyisi hibrit çalışma deneyimleri için şirket içi yatırımlarından yararlanmalarına izin verirken, bulut işbirliğinin avantajlarından yararlanmalarını sağlayarak her büyüklükteki kuruluş için benzeri görülmemiş bir esneklik sağlar.

OpenScape Business aşağıdaki önemli noktaları sunar:

  • Sınıfının En İyisi ve SMB için Ödüllü Ses ve UC Çözümü
  • Bağımsız ve Multisite ortamları için 2-2000 Kullanıcıdan Ölçeklenebilir
  • Zengin Ses, Varlık, Konferans, İletişim Merkezi, Mesajlaşma, IM, Mobilite, Faks dahil olmak üzere All-In-One Çözümü
  • Ses ve UC için kapsamlı sanallaştırma seçenekleri dahil olmak üzere herhangi bir son müşteri altyapısının (yerinde, hibrit, özel bulut) desteği
  • Siparişi kolay ve önceden paketlenmiş, kurulumu kolay
  • Yazılım Yükseltmeleri ve Hizmeti 3 veya 5 yıl boyunca dahildir (En az 2030’a kadar Ürün Desteği)
  • Yeni All-IP / ITSP tabanlı Hizmetler için hazır (SIP Sağlayıcısı)
  • Video, Conversations, Screenshare, Fileshare vb. gibi güçlü kurumsal telefon ve işbirliği hizmetlerini tek bir çözüm tasarımında birleştiren Video, Office’i (her ikisi de RingCentral tarafından) ve Microsoft Teams’i Birleştirmek için Bağlantı ve Birlikte Çalışma
  • Unify Video’ya bulut köprüsü veya bağımsız bir çözüm olarak güçlü telefon hizmetleri (bağlayıcı) sağlayan OpenScape Business için Unify Phone

Donanım Platformları

OpenScape Business X3, X5 veya X8, yerleşik IP erişimine ve IP, dijital (UP0E), ISDN (BRI), analog (a/b), kablosuz (DECT) cihazlara sahip 500 aboneye kadar destek veren “Hepsi Bir Arada” HW platformlarıdır.

Yeni OpenScape Business X1W, X3,X5 ve X8 V3 Anakart ile tüm UC yetenekleri ve uygulamaları gömülüdür. Genel WAN’a bağlantı SIP/ITSP (LAN), ISDN (BRI ve PRI) veya analog modüller aracılığıyla yapılır. X3 ve X5 iki V3 Anakart dağıtımı (temel ve gelişmiş), OpenScape Business X8 için ise gelişmiş Anakart kullanılabilir.

Yazılım Platformları

OpenScape Business S, 1500’e kadar IP abonesini ve genel ağa (WAN) IP (SIP) bağlantısını destekleyen sunucu tabanlı “All-In-One” telefon ve UC platformudur. Linux (Novell SLES) işletim sistemi için tasarlanmıştır ve VMware vSphere, Microsoft Hypervisor, KVM (projeye özel) veya Google Cloud ile fiziksel veya sanal makinelerde çalıştırılabilir. OpenScape Business S, ISDN veya analog trunk’ları veya TDM / analog cihazlar için ağ geçidi olarak OpenScape Business  X3, X5 veya X8 ile ağa bağlanabilir.

Microsoft Teams ile Birlikte Çalışma

OpenScape Business, MS Teams işbirliği ile güçlü telefon özellikleri sağlar
Telefon çağrıları ve özellikler (yönlendirme, danışma vb.) OpenScape Business ve Teams arasında çift-yönlü olarak mümkün olur
OpenScape Business “şirket içi” bir ağ geçidi görevi görebilir. MS Teams kullanıcıları MS Teams Arama Planına ihtiyaç duymazlar
OpenScape Business, MS Teams’i aşağıdakilerle tamamlıyor: Operatör Konsolu, Çağrı Merkezi, Kablosuz İletişim v.b.

Başlık

Go to Top