Unify OpenScape Business X8

OpenScape Business, küçük ve orta ölçekli işletmelere bireysel ve çeşitli iletişim gereksinimleri için ihtiyaç duydukları her şeyi, tek bir esnek ve ölçeklenebilir çözümde birleştirilmiş olarak sunar. OpenScape Business mimarisi, klasik telefon, IP veya DECT olup olmadığına bakılmaksızın mevcut telefon altyapısından bağımsız olarak kullanıma izin verir. Güçlü telefondan zengin özelliklere sahip bir Birleşik İletişim (UC) çözümüne kadar OpenScape Business her zaman doğru çözümü sağlar. OpenScape Business müşterileri, Microsoft Teams’e birlikte çalışma ve entegrasyon yetenekleriyle ekip işbirliğindeki deneyimlerini kolayca geliştirebilirler.

Açıklama

OpenScape Business

OpenScape Business, future-proof teknolojilerine dayanmaktadır ve küçük ve orta ölçekli işletmelere bireysel ve çeşitli iletişim gereksinimleri için ihtiyaç duydukları her şeyi, çeşitli dağıtım (on-premise, barındırılan, özel bulut tabanlı veya birleşik) ve satın alma modelleri (CAPEX ve OPEX) ile tek bir esnek, ölçeklenebilir ve güvenli çözümde birleştirilmiştir. OpenScape Business mimarisi, klasik telefon, IP veya DECT olup olmadığına bakılmaksızın mevcut telefon altyapısından bağımsız olarak kullanıma izin verir. OpenScape Business, her zaman 500 aboneye veya tek bir ağda 2000 aboneye kadar olan işletmelere doğru çözüm sağlar

Genişletilmiş telefondan zengin özelliklere sahip bir birleşik İletişim (UC) çözümüne kadar, Atos Unify OpenScape Business kolayca ölçeklenebilir ve iş büyüdükçe ve telefon ve iletişim ihtiyaçları değiştikçe RingCentral’ın bulut tabanlı ekip işbirliği çözümü Unify Video ile geliştirilebilir.

Unify Phone, OpenScape Business ve RingCentral tarafından stratejik bulut işbirliği platformumuz Unify Video arasındaki güçlü yeni telefon entegrasyonumuzdur. Unify Phone, sınıfının en iyisi hibrit çalışma deneyimleri için şirket içi yatırımlarından yararlanmalarına izin verirken, bulut işbirliğinin avantajlarından yararlanmalarını sağlayarak her büyüklükteki kuruluş için benzeri görülmemiş bir esneklik sağlar.

OpenScape Business aşağıdaki önemli noktaları sunar:

  • Sınıfının En İyisi ve SMB için Ödüllü Ses ve UC Çözümü
  • Bağımsız ve Multisite ortamları için 2-2000 Kullanıcıdan Ölçeklenebilir
  • Zengin Ses, Varlık, Konferans, İletişim Merkezi, Mesajlaşma, IM, Mobilite, Faks dahil olmak üzere All-In-One Çözümü
  • Ses ve UC için kapsamlı sanallaştırma seçenekleri dahil olmak üzere herhangi bir son müşteri altyapısının (yerinde, hibrit, özel bulut) desteği
  • Siparişi kolay ve önceden paketlenmiş, kurulumu kolay
  • Yazılım Yükseltmeleri ve Hizmeti 3 veya 5 yıl boyunca dahildir (En az 2030’a kadar Ürün Desteği)
  • Yeni All-IP / ITSP tabanlı Hizmetler için hazır (SIP Sağlayıcısı)
  • Video, Conversations, Screenshare, Fileshare vb. gibi güçlü kurumsal telefon ve işbirliği hizmetlerini tek bir çözüm tasarımında birleştiren Video, Office’i (her ikisi de RingCentral tarafından) ve Microsoft Teams’i Birleştirmek için Bağlantı ve Birlikte Çalışma
  • Unify Video’ya bulut köprüsü veya bağımsız bir çözüm olarak güçlü telefon hizmetleri (bağlayıcı) sağlayan OpenScape Business için Unify Phone

OpenScape Business X8

  • 19″ Rack kabinet yada zemine montaj yapısına uygun
  • Ana Kabin ve İlave Kabinde Modüler yapı
  • 500 UC kullanıcı
  • 500 kullanıcı (IP aboneler, analog and digital aboneler)
  • Max. of 384 TDM kullanıcı (Dijital, analog ve DECT kullanıcılar)
  • Max. 64 DECT Baz İstasyon, 250 DECT kullanıcı

Microsoft Teams ile Birlikte Çalışma

OpenScape Business, MS Teams işbirliği ile güçlü telefon özellikleri sağlar
Telefon çağrıları ve özellikler (yönlendirme, danışma vb.) OpenScape Business ve Teams arasında çift-yönlü olarak mümkün olur
OpenScape Business “şirket içi” bir ağ geçidi görevi görebilir. MS Teams kullanıcıları MS Teams Arama Planına ihtiyaç duymazlar
OpenScape Business, MS Teams’i aşağıdakilerle tamamlıyor: Operatör Konsolu, Çağrı Merkezi, Kablosuz İletişim v.b.

Başlık

Go to Top