Sadece yazılı iletişimi tercih eden müşterilerinize ulaşmak için Metin (text) tabanlı çağrı merkezi çözümlerimiz ile tanışın.
Tegsoft Metin Tabanlı
Açıklama
Tegsoft Metin Tabanlı (Text) Çağrı Merkezi
Artık müşteriler; sosyal medyadaki yorumlarına müşteri temsilcilerinin en kısa sürede cevap verilmesini istiyor. SMS, e-posta, sosyal medya gibi mevcut tüm yazılı iletişim kanallarından bir yetkiliye ya da bir müşteri temsilcisine ulaşmayı tercih ediyor. Müşteri temsilcileri de tüm bu kanallar aracılığı ile ulaşan müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını tek ekranda yönetmek istiyor.
Metin Tabanlı Çağrı Merkezi ile firmalar, müşterileri ile SMS, E-posta, Webchat ve Sosyal Medya kanallarından iletişim kurabiliyor. Müşteri alışkanlıklarındaki değişiklikler, çağrı merkezlerini yalnızca ses hizmetinin ötesine geçmeye zorluyor. Müşteriler, almak istedikleri bir hizmet için Çağrı Merkezi’ni aramak yerine, taleplerini sosyal medya üzerinden iletmeyi tercih edebilirler. Veya şirketin web sitesinde inceledikleri bir ürünle ilgili sorularına Webchat üzerinden anında cevap almak isteyebilirler.