Açıklama
Tegsoft Yazılımsal Santral
Tegsoft® IP Santral ile güvenli ve kesintisiz iletişim.
Tegsoft IP Santral çözümü TegsoftPBX, şirketiniz için IP Telefon, Video Phone, Webphone ve Softphone gibi gelişmiş ve kolay iletişim arabirimleri ile sesli ve görüntülü iletişim sağlayan eksiksiz bir iletişim ürünüdür. Analog, PRI, BRI, UMTH ve VOIP gibi standart dış dünya iletişim protokollerini destekler, her zaman düşük maliyetlerde iletişim kurmanızı sağlar.
VOIP desteği sayesinde şubeleriniz arasında ücretsiz, kesintisiz ve güvenli iletişim sağlar. Tegsoft tarafından geliştirilmiş TegsoftPBX IP Santral Çözümü kolay kurulum ve düşük bakım maliyetleri sayesinde uzun yıllar problemsiz çalışır ve yatırım geri dönüşümü çok hızlı olur. Telefonlar ile merkezi iletişim kurar. TegsoftPBX ‘e tanıtılmış telefon, networke bağlandığı anda kullanıma hazır duruma geçer.
TegsoftPBX, tamamen Türk mühendisleri tarafından geliştirilmiş %100 Türkiye alt yapısı ile uyumludur. Arabirimleri, raporları tamamen Türkçe ve kullanıcı dostudur. Tüm yönetim ve raporlama ara birimleri Web tabanlı erişilir. İlave bir program kurmadan, çok kısa bir eğitim ile personeliniz detaylı görüşme raporları takip edebilir, belirteceğiniz aboneler için ses kayıtlarını dinleyebilir.
TegsoftPBX sunucu yedekliliği, dağıtık mimari desteği sayesinde birkaç aboneden bir kaç bin aboneye kadar kolayca ölçeklenebilir. Yerinde ve coğrafi yedeklilik özellikleri sayesinde arıza durumunda bir başka sunucu ya da lokasyon üzerinden iletişimizin devamlılığını sağlar.
TegsoftPBX – Özellikler
- Web arabirimi üzerinden izlenebilen çağrı kaydı
- Görüşmelere ait ses kayıtlarının alınması, raporlanması ve dinlenmesi
- Sesli mesaj ve sesli mesajı e-posta olarak gönderilmesi
- Kolay yönetilebilir Sesli Yanıt Sistemi (IVR)
- CSV biçiminde dosyada yer alan dahililerin toplu yüklenmesi
- Yankı önleyici modül
- Merkezi olarak telefon ayarlarının yapılması
- Video telefon desteği
- Yetki tabanlı olarak dahililerin durumlarını görüntüleyebilen Durum Paneli
- Yetki tabanlı Çağrı Detay Kayıtları (CDR) ve Web tabanlı Raporlama
- Dahili bazında saatlere ve günlere göre dağılım raporlaması
- Çağrı bekletme, dahili gruplama
- Sesli konferans, video konferans ve konferans odaları desteği
- Geniş kodlama desteği
- FXS/FXO (PSTN/POTS) desteği
- E1/T1/J1 (PRI/BRI/R2) desteği
- Caller ID
- Çoklu trunk desteği
- İç ve Dış yönlü çağrıların esnek yönetimi
- Follow-me desteği
- Aynı santral üzerinde birden fazla şirket çalıştırma
- Çağrı karşılama grupları oluşturma ve değişik tiplerde çalma politikaları belirleme
- Paging ve intercom desteği
- Zamana dayalı çağrı yönetimi
- Zamana dayalı profil bazlı yetki yönetimi
- Yetki gerektiren aramalar için farklı hesaplar tanımlama ve raporlama