Tegsoft Çağrı Merkezi

Tegsoft Çağrı Merkezi Sistemi

Müşteri Memnuniyeti Odaklı Çağrı Merkezi Platformu

Tegsoft; en iyi deneyimi sunmak için tasarlanmış, memnuniyet odaklı bütünleşik Çağrı Merkezi platformudur.

Açıklama

Tegsoft Çağrı Merkezi Sistemi

Müşteri Memnuniyeti Odaklı Çağrı Merkezi Platformu

Tegsoft; en iyi deneyimi sunmak için tasarlanmış, memnuniyet odaklı bütünleşik Çağrı Merkezi platformudur.

Mevcut ve potansiyel müşterilerinle en iyi iletişimi sağla

Müşterilerin için fark yaratan temel şey ne olmalı?
Cevap çok basit: Deneyim. Çünkü biliyoruz ki hızla değişmekte olan dijital dünyada fiyat ve ürün, müşteri sadakati için asla yeterli değil. İşte bu bizi rakiplerimizden ayırıyor. Mevcut ve potansiyel müşterilerine en iyi bağlantı seçenekleri ve en memnun edici müşteri deneyimini sunmak için Tegsoft Çağrı Merkezi Platformu Çözümleri ile tanış!

Raporlama ve Analiz

Çağrı Merkezi Platformun hakkındaki detaylı bilgiye, Tegsoft’un detaylı raporlama ve analiz araçlarıyla kolaylıkla ulaşabileceksin.

Çağrı Merkezinin performansını ve verimliliğini artırmak, müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmak için Tegsoft Çözümleri ile hemen tanışmalısın.

Çağrı Merkezi Platformu Raporlama & Analiz sonuçları ile neler yapıyorsun?

  • Problemleri tespit ediyorsun,
  • Maliyetlerini düşürebiliyorsun,
  • Hizmet kaliteni yükseltebilirsin,
  • Temsilcilerinin performanslarını ölçerek onların motivasyonlarını artırıyorsun!

Çağrı Merkezi Yönetimi

Hepsi bir arada çözümlerimizle en iyi deneyimi yaşa!

Neler yapıyoruz?

  • İletişim dünyasındaki trendleri yakından takip ediyoruz.
  • Sürekli gelişen ve değişen ortamlardaki yenilikleri yakalayarak

seni bir bir adım önde tutmaya çalışıyoruz.

Her şey “Bulut” ta

Tegsoft Cloud ile işin güvence altında!

2+2=4: Çağrı Merkezi Platformunun yüksek hacimli çağrı trafiğini, yalnızca gerçek bir kurumsal bulut mimarisi kaldırabilir.

Tegsoft, Çözümleri’ni IBM Cloud üzerine inşa eder. Bunun sonucu olarak; esnek iş gücü imkânları, üstün entegrasyon yetenekleri ve müşteri memnuniyeti hedeflerin doğrultusunda yeni seçenekler sunar.

Entegrasyonlar

Tegsoft WebChat ile artık Facebook Messenger & Whatsapp aramalarını yanıtlayabilirsin!

Ayrıca sektörün yaygın kullanılan tüm CRM, ERP ve BMS yazılımları ile entegredir.

Tegsoft Telescope Uygulaması

Tegsoft Telescope, Tegsoft Çağrı Merkezi kullanıcıları için tasarlanmış, gerçek zamanlı arama takibi sağlayan, kullanımı kolay bir mobil uygulamadır. Tegsoft Telescope, Çağrı Merkezi’nin mevcut durumunu herhangi bir zaman ve yer sınırlaması olmadan takip edilmesini sağlar. Çağrı Merkezi sistemi için çağrı trafiğini izlemesi amaçlanmıştır. Uygulamayı App Store ve Android Market üzerinden indirebilirsiniz.

Başlık

Go to Top