35 yıllık servis deneyimi ve tecrübeli kadromuzla

Sonuna kadar sizinleyiz

Doğrudan müşteri teması, eylemlerimizin odak noktasıdır. Bu nedenle Türkiye genelinde müşterilerimiz için 25 kişilik bir ekip çalışıyor. Yüksek nitelikli ve sertifikalı ekiplerimiz, teknik zorluklardan çekinmeyen, motive olmuştur ve profesyonel servis süreçleri ve araçlarıyla desteklenir.

services-3
Danışmanlık ve Projelendirme

Satış Ekiplerimiz ve Ürün Uzmanlarımız projelendirme ve fiyatlandırma sürecinde ihtiyaçlarınızı inceleyerek size önerilerde bulunur ve ücretsiz danışmanlık hizmeti sunar. Projelerde planlanan sistem tasarımlarının kontrol ve uygulanabilirlik çalışmaları da yine aynı hizmet kapsamında gerçekleştirilir. Kompleks sistem dizaynlarında ve ürün yapılandırmalarında satış öncesi grubumuz ve teknik desteğimiz müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun ürünleri seçer ve projelendirme yapar. Projelendirme satın alma aşamasındaki en önemli süreçtir. Satış ve ürün uzmanlarımız öncelikle ihtiyaçlarınızı dinler. Bu ihtiyaçlarınız çerçevesinde güncel yenilikler konusunda sizleri bilgilendirir, doğru ürün ve çözümleri seçmenize yardımcı olur.

Tüm bu süreçlerde müşteri odaklı bir yaklaşımla en iyi çözümü en iyi fiyatla sunma çabasındadır.

Montaj, Kurulum ve Devreye Alma

Kurulum ve devreye alma süreçleri sağlıklı bir sistem kurulumu için çok önemlidir. Bu süreçteki en büyük sorun, satış aşamasında konuşulan ve mutabık kalınan konuların devreye alma aşamasında uygulanmamasıdır. Bu aşamada müşteri ihtiyaçlarının çok iyi şekilde anlaşılması ve sistemlerin buna uygun şekilde devreye alınması gerekmektedir. Proje yönetim ekibimiz satış aşamasında konuşulan detayları teknik ekiplerimize aktarır ve satış-teknik ekiplerimiz arasındaki koordinasyonu sağlayarak en doğru kurulum ve devreye alma süreçlerinin oluşmasını organize eder.

SHN Teknolojinin tek bir hedefi vardır. Satın alınan ürünün tüm yetenekleri ile müşteri ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamasının sağlanması!

Servis ve Destek

Uzun yıllar aynı performansla çalışan sistemler için düzenli bakım ve güncelleme hizmetleri satın almak gerekir. Satış sonrası servis ve periyodik bakım hizmetlerimiz sayesinde müşterilerimiz ürünlerini uzun yıllar ilk günkü verimiyle kullanırlar. Müşterilerimizin değerli vakitlerini işlerine odaklamalarını sağlamak için onların tüm Bilgi Teknolojileri altyapı ve işletim sistemlerinin sürekliliğini sözleşmeli ve sözleşmesiz destek hizmetleri ile sağlıyoruz. Destek ve Bakım hizmetlerimiz, maliyet ve riskinizi düşürürken, verimliliğinizi arttırarak firmanızın rekabet gücünün devamlılığını sağlamayı hedefliyor.

Müşteri Odaklı, hızlı ve kaliteli servislerimiz ile her daim hizmetinizdeyiz.
Üretici Yazılım Desteği Paketleri

Portföyümüzdeki çok sayıda üretici için yazılım desteği veya yazılım güvencesi sunuyoruz. Bu ürünler, son müşterilerimize mevcut yazılım sürümünü ücretsiz olarak alma fırsatı sunar. Daha kısa inovasyon döngüleri ve ilgili yatırımlar, bu sözleşmeler aracılığıyla işletme giderlerine (OPEX) dönüştürülür. Bu, yüksek derecede öngörülebilirliğe ve yatırım korumasına yol açar.

Sürekli gelişim ve iyileştirme

Teknolojinin imkanlarından yararlanıyoruz

Tüm süreçleri yazılım tabanlı olarak yönetiyoruz

Tim sorularınız ve talepleriniz için ekibimiz  ile iletişime geçebilirsiniz

Taleplerinizi elektronik ortamda alıp, CRM yazılımı üzerinden Servis Yönetim modülü ile takip ediyor ve raporluyoruz

Servis Konseptimiz

Müşteri odaklı servis anlayışımızla tanışın

Hizmetimiz o kadar başarılı ve güvenilir ki, çok çeşitli endüstrilerden ve şirket boyutlarından 2.000’den fazla müşterimiz bize güveniyor. Klasik montaj, devreye alma ve entegrasyon hizmetlerine ek olarak kapsamlı işletme ve bakım hizmetleri sunuyoruz. Seçim yapabileceğiniz standartlaştırılmış hizmet seviyelerimiz;

  • Uzaktan destek

  • Yerinde destek

  • 7×24 Destek

  • Yedek parça desteği

  • Güncelleme ve yama (patch) yönetimi

  • Sistem güvenliği kontrolü

İletişime geçin

Servis talep formu doldurarak yada İletişim Merkezi üzerinden  7×24 bizimle iletişime geçin

Taleplerinizi iletin

Servis talebiniz otomatik olarak CRM yazılımına işlenir, arıza içeriğine göre servis personeline atanır

Çözüm süreci

Teknik ekiplerimiz sorununuz için en uygun çözümü yazılı yada görüntülü iletişimle paylaşır

Bilgilendirme ve raporlama

Tüm süreç kayıt altına alınır ve süreçlerde tarafınıza yazılı olarak bilgi verilir